Tröja - H&M / Kjol - Gina Tricot / Skor - Dinsko / Ring - Guldfynd by Kenza / Halsband - Thomas Sabo /
 
I går hade jag min nya lila stickade tröja ifrån h&m på mig men jag invigde den redan igår. Dock är jag besviken på den för den har redan (!) blivit lite noppig.. så typiskt för jag gillar den verkligen annars så jag ville ha den ett bra tag...Annars hade ni som jag ser kjol fast att det var så kallt. Men jag tyckte faktiskt inte att det var så farligt när jag klev  utanför dörren. Dock var det en aning kallt sen erkänner jag. Men min mysiga tröja vagde upp för det!
 
Halsbandet är från Thomas Sabo och det fick jag av mamma och pappa i konfrimationspresent. Dock tappade jag berlockerna en vinter på väg till skolan. Jag letade som bara den i snön efter det men något måste ha tagit upp det för jag såg det aldrig mer igen. Så istället fick jag köpa nya. 
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0