Jag är inte så förtjust i svensk musik (förrutom agnes och timoteij då) eller film. I alla fall inte när det sjungs på svenska. Men den här låten har jag blivit väldigt förtjust i. Den har liksom bra takt och känns lycklig och härlig. Sen är mellanspelet och introt på gitarr fint (är svag för gitarrintron och "mellanspel" eller vad det kallas. Jag har då inte lärt mig så mycket musikaliskt fast jag har en väldigt musikalisk pojkvän). Men ja, det är Niclas som fått mig att lyssna efter gitarrer tror jag x) haha
 
Vad tycker ni om den här låten? Känns som att det har blivit den nya låten som alla tycker om och spelas på radion hela tiden.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: ja :(

2012-09-14 @ 16:39:30
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0