Som vanligt (konstigt nog) på torsdagar har jag brist på bilder så det får bli en bild på Emily Vancamp från Revenge.
 
Nu ska jag slå på Revenge. Förra avsnittet var riktigt spännande och jag tror att spänningen håller i sig ikvällens avsnitt också. Annars så är jag helt slut nu. Jag var på ett medelpass och nu när jag kom hem gick all luft ur mig. Kanske oroar jag mig för Bikram Yogan imorgon som jag ska på. Jag känner mig redan lite svimmfärdig av att tänka på det.
 
Annars så har min dag bestått av utvecklingsamtal, naturkunskap, G. Och redigering av en bild Till mitt projekt.
 
Vad har ni gjort idag? 
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hur mår du idag då? :)

2013-04-26 @ 09:53:32
URL: http://emiliaas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0