Förra året gjordes den hår låten och videon på min skola inför studenten. Då kändes studenten långt borta för mig men låten gav ändå en känsla av skolavslutning och sommar. Men tänk att om ca 43 dagar tar jag studenten. Tänk vad fort tiden har gått! 
 
Jag känner mig glad som fick gå på en sån cool mediaskola i alla fall med roliga lärare som ställer upp i en sån här video. Jag ångrar inte mitt gymasieval för fem öre faktiskt, även om man skulle velat fått ett jobb efter skolan direkt (ibland).  
 
P.s. Spola till 2.40 - där har vi rolig del!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE

Gud så härligt!

2013-04-26 @ 11:39:46
URL: http://maddisenj.se
Postat av: thea

Vilken härlig skola du verkar gå på! Och fasen va kul med studenten! :D

Sv: Ja härliga soliga vårdagar längtar man efter.
Haha tack, det var en riktigt härlig tävlingsdag, särskilt eftersom det var sista på ponny!

2013-04-26 @ 21:02:38
URL: http://tthea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0