Idag gick jag upp tidigt eftersom jag vaknade utav solsken och fågelvitter. Jag hann då äta frukost framför tv:n (framför mitt gamla favoritprogram - The nanny, haha) som jag väldigt sällan gör.
 
Igår blev det dock inte mycket bloggat. Jag hade hade religion på förmiddag och på eftermiddagen stannade jag kvar i skolan och försökte jobba med mitt projekt. Efter gick mamma och jag en vända på stan och provade studentklänningar. Sen hann jag inte heller blgoga för Niclas kom till mig på kvällen.
 
Idag inviger jag förresten min ring som jag köpte på Attitude-mässan i November. Tänk att jag inte hunnit inviga den än. Sen inviger jag också min nya favoritskjorta idag - bilder kommer ikväll eller imorgon. 
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: Louise

Det låter som en härlig morgon! Jättefin ring :)

2013-04-25 @ 19:32:11
URL: http://louisedahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0