Imorgon tänker jag byta väska till en mer vårig en. Den jag har nu har jag haft sen jag började gymnasiet för snart tre år sedan. Fast den är från H&M, kostade 199 kr och jag har burit tunka böcker och saker i den varje dag sen dess har den faktiskt hållt. Dock börjar färgen flagna lite nu. 
 
Dessa två väskor har legat under min säng ett tag. Den mindre hade och köpte jag i sommras (av mamma) och den med nitar köpte jag också av mamma förrut. Jag hade den för ett år sedan men då nitarna rammlade bort tappade jag tålamodet. Men nu vill jag ge den en ny chans för den är så fin.
 
Men vilken av dessa ska jag packa ikväll? Den med nitar skulle passa till min blå jacka men den andra till min skinnjacka...
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: johanna

allt bra? :)

2013-04-21 @ 16:02:00
URL: http://www.johies.blogg.se
Postat av: cassandra gigel

så fina :D
sv; tack sötaste du :)

2013-04-21 @ 17:34:53
URL: http://cassandras.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0