Idag har jag varit och jobbat ett extrapass. Även om fötterna värker nu och det var riktigt varmt under dagen så kändes det bra. Det kändes liksom bra att få ordning på lite rutiener och ha något att göra. Jag kommer nog faktiskt sakna det lite i höst. Nu när man har lärt känna de flesta som jobbar där är det roligt. Men sen är väl vissa dagar bättre än andra, så är det väl alltid antar jag?
 
Nu håller jag i alla fall på att försöka registrera mig till saker till hösten innan jag ska slå mig ner framför Morden i Midsommer. Jag blev förresten lite panikslagen när jag såg att kurstarten (jag ska läsa franska) börjar med ett diagnosistiakt prov. Jag måste leta upp mina gamla franskaböcker för nu är det mer än ett år sedan jag läste franska sist.  På inte tal om körkortet som jag måste ta tag i!
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Har du haft en bra dag?? =) Kram!

2013-08-07 @ 23:02:18
URL: http://olesenstjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0