I onsdags bar det av till Åland igen. Denna gång med gänget (förrutom Frida) och den här gången blev det bara en kryssning. Vädret var regnigt på land med soligt på havet pågrund av vinden. Därför fick jag inten pli på mitt hår men trots att jag dels därför inte gillar bilden på mig och Niclas måste den ju ändå få vara en del av inlägget. 
 
Hur som helst åt vi räkmacka. Ja fast att jag blev så besviken förra året tog jag en i år men blev lika besviken som förra året. Sen tog jag en fisk som skulle vara lika som förra veckan men likså blev jag besviken på den. Jag är helt otolig men jag får panik när alla beslut ska fattas fort, t.ex under press. Sen kommer vi till den blå drinken som var så äcklig! Istället blev jag bjuden på en ny med mangosmak - den var supergod!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

åh va mysigt, trist att maten inte var lika god..

sv. ja absolut,älskar annanas :D
kramis♥

2013-08-02 @ 13:38:36
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0