Hade jag allla pengar i världen skulle mitt framtida hem gärna få se ut såhär! Bildkälla:heminredning.wordpress.com
 
Jag fick en fråga i samband med inlägget om kuddfodralen, när jag ska flytta hemifrån. Jag kanske var lite otydlig i inlägget men jag menade när jag flyttar hemifrån i allmänhet, inte något speciellt datum. För än har jag inga planer på att flytta. Jag behöver ett jobb först och vill inte flytta just nu.
 
Dock vet jag att jag kommer flytta hemifrån någon gång. Men nu siktar jag på att komma på vad jag ska göra i framtiden. Närmast ligger universitetet!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Vilket drömhus! Det är så härligt att drömma och känna att man har hela livet framför sig.

2013-08-19 @ 12:47:09
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0