Pasta, ris eller potatis: Potatis! Älskar allt med potatis förrutom potatismos.
Kött eller fisk: Fisk
Favoriträtt: Megoreng, Kyckling med mjukostsås och lax med sås.
Min största svaghet: Chips och pommesfritt
Dricker helst: onyttigt: Cider, Trocadero eller Fanta exotic på helgen eller mjölk på vardagen.
Kinesiskt, italienskt eller indiskt: Kinesiskt
Favoritefterrätt: Gino eller kladdkaka
Favoritfrukt: Mango 
Favoritbär: Hallon och jordgubbar
Favoritgrönsak: Paprika 
Salt eller sött: Salt
Favoritglass: Mjukglass eller kulglass med saltlaktris och Magnum Strawberry Wite
Fvoritchoklad: Marabou Sensation Hallon och Marabou Black, samt nougatfyllda saker.
Favoritjulgodis: Skummtomtar
Favoritlösgodis: Skum - Hallon Laktris döskallar.
Kaffe eller te: Te
Bästa kryddan: Vitlök och oregano
Min frukost: Havregryndsgröt eller Yoghurt med punpakärnor och banan.
Favoritdryck att ha med sig: Vitaminwell eller Aloeveradrycken (inte med smak av grönt te).
Bästa sakerna att ha i en sallad: Nudlar, Krutonger, dressing, champinjoner, paprika och kräftastjärtar (jag vet, inte så nyttig sallad).
Svarta eller gröna oliver: Svarta alla gånger!
Saker jag inte tyckte om förrut men gör nu: Fetaost, Brieost, avokado.
Saker jag kunde vara utan: Lussebullar, pepparkakor, glögg (ja det är inte mina favoriter nu i juletider)
Måsten på julen: Jansonsfrestelse, julskinka och skummtomtar.
 
Kopiera gärna listan.
 
// Elane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0