En månad gammal bild 
 
Idag fick jag hoppa in och jobba mellan kl 12 och halv 5. Därför har jag inte fått så mycket pluggat som jag tänkte men lite gjorde jag på rasten och innan jag började jobba. Sen ikväll blev det ett jobbigt skivstångspass, imorgon tar jag set dock lungt och laddar så gott jag kan inför tentan.
 
Sen är jag så glad för Niclas skull som tog körkort idag! Min duktiga kille ❤. Jag höll tummarna och väntade spänt på svar medans han körde upp. (Fast nu kommer han ju aldrig komma åkandes på sin svarta springare, läs moppe, någe mer... )Sen vet jag också att Markus också tog idag, vilket också är superkul :).
 
Sedan så har ju Niclas och jag varit Ihop i 3 månader och en månad nu, men det är ju något vi börjat sluta räkna nu...haha. Skriver jag med ändå lite sorglig min x)
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0