Usch jag måste nog sluta upp med internet nu för den senaste tiden har jag hittat massa fina saker som jag vill ha. Jag har ju t.ex länge letat efter de perfekta gummistövlarna och den perfekta ryggsäcken och nu har jag hittat två gummistövlar, ett par andra skor och nu dessa snygga ryggsäckar. Den guldiga är verkligen den ryggsäck som skulle passa mig. Dock kostar den och den lila över 1000 kr...
 
Alla ryggsäckarna är förövrigt från Aosos (som också gått och blivit min favoritaffär nu tillsammans med Zalando.
 

 
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Nu är vinnaren av lucka 16 utsedd i min blogg. In och kika om det var du som vann! Om du inte vann denna gång så ligger en ny tävling uppe nu där du kan vinna ett grymt snyggt halsband så missa in det!

Du får denna kommentar då du deltagit i tävlingen :)

2013-12-20 @ 15:47:36
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Emelie

Den guldiga var riktigt snygg!!=)

2013-12-20 @ 18:34:47
URL: http://nattstad.se/erikssonsmode

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0