Bildkälla i högra hörnet
 
Du älskar att fynda!
När det gäller mode älskar du att köpa kläder som speglar din färgstarka personlighet.
Lejonkvinnans kännetecken är elegans, stil och värme och du har fantastisk god smak.( haha)
Du har en unik förmåga att skapa kontakt med barn eftersom du fortfarande är ett barn.
Du tar oerhört illa vid dig vid svek av alla former.
En del tror att lejonfödda personer är egoistiska men de är i själva verket är arbetsnarkomaner som alltrid strävar efter att göra sitt bästa.
Lejonet tycker m varma nyanser med starka kontrastfärger som fånger blicken. Andra lysande detaljer i hemmet är mässing och guld.
Du är helt inriktad på att nå dina mål.
 
Det viktigaste åldrarna i ditt liv - bla 19 år.
 
I min horoskop/lejonet-bok hittade jag dessa meningar som stämmer bra i på mig. Visst fanns det också mycket som inte stämde in, men gillar att fokusera på det som stämde. Jag har verkligen höga krav på mig själv så när någon anna ställer ännu högra krav blir det jobbigt.
 
Sen ska tydligen 19 vara en av mina bästa åldrar, det är bäst att jag njuter nudå.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0