Min julafton firades med den lilla släkten. Det åts som vanligt julmat och julgodis. Fikat var jag trött på innan det ens började och nu är jag trött på maten också. Samma visa varje år. Jag är faktiskt redan less på julen. Vi har haft julpyntat i två dagar och jag vill redan ta ner det. Mest av allt är det för att jag blir äclkad av den här konsumtionen i dagens samhälle. Jag vet att jag bidrar till det själv men det här med julklappar känns inte lika kul längre. Varför köper inte alla bara något åt sig själv som de vill ha?
 
Hur som helst bröt en förkylning ut på mig igår också så det är kanske därför jag är lite trött på allt och på inte tal om vädret, som ser ut att vara en oktoberddag? Dock känns det inte lika jobbigt att dra fram franskaböckerna nu igen. 
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0