Rivers Island/ Asos 18 Pund - ca 200 kr
 
Dessa öronmuffar var det som jag beställde från asos (plus lite smycken). Jag har letat efter ett par ett bra tag och sen när jag såg dessa visste jag direkt att det var de som jag letat efter. Så jag testade att göra en beställning då det också var 20 % rabatt och det gick jättebra. De ser precis ut som jag trodde och är riktigt gosiga. Jag tycker inte så mycket om att ha mössa men när man verkligen fryser om öronen på vinern är det här ett jätterolig alternativ!
 
Ett tips till den som vill ha ett par öronmuffar är att kika på Asos, det fanns massa roliga!
Annars har jag också sett några på Nelly.
 
// Elaine 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ.SE - julkalender i bloggen med fina tävlingar dagligen!

Åh den var riktigt fina, såg så mysiga ut också!!

2013-12-19 @ 17:35:16
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0