Bilden är inte från idag.
 
Den här söndagen har spenderats med att sy hos farmor. Dock känner jag att ingenting går min väg för tillfälllet. Jag har massor av saker att hinna göra på lovet men vet inte hur jag ska få ihop allt för jag har inte heller någon ork. Jag vill hinna träffa Niclas och kompisarna, dock är det svårt att få allt att gå ihop. Sen kommer jag aldrig ut och gör någonting roligt känner jag. Samtidigt som jag inte riktigt känner för det heller. Ja, jag vet varken ut eller in just nu. 
 
Nu ska jag, frusen som jag är, mysa ner mig under en filt. Jag hade kunnat pluggat naturkunskap, företagsekonomi, matte inför högskoleprovet, städat rummet, fortsatt med min teckning men jag känner som sagt inte för någonting. Jag hoppas inspiration och ork är tillbaka snart.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0