Har nyligen kommit hem från skolan och sitter och väntar på pappas hemmagjorda pizza. Annars har jag labbat i på naturkunskapen i skolan (var flera år sen sist), förstått en aning om vad Palestina-Israel-konflikten handlar om (har alltid undrat), haft företagsekonlmi och ätit tacos till lunch.

Dock har jag gått och blivit riktigt sugen på kladdkaka idag så just nu skulle jag gärna vilja att bilden blir till verklighet. Amanda fyller år idag så det är delvis hon som har gått och pratat om att hon ska äta kladdkaka idag hela veckan för att fira. Dumma henne som får fylla år! Haha. Jag har redan sagt och skrivit grattis på facebook men jag säger det igen som kompensation för att jag kaladde henne dum nyss. Grattis till Amanda!

Bilden är lånad från kokaihop.se


Kommentarer
Postat av: thea

Finns ju inte mycket som klår kladdkaka alltså, mums!
Gott med hemmmagjord pizza, själv ska jag värma på hämtpizza från igår :p

Sv: Ja men det är faktiskt som du säger, och sen är det ju bra att vara ifrån varandra lite. Saknad är bra, men i lagom mängd såklart :p

2013-02-01 @ 20:34:23
URL: http://tthea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0