Igår var vädret riktigt soligt och fint, det känndes nästan vårigt trots minusgraderna. Bilden tog jag då, när Niclas och jag var ute med hans hundar. Idag däremot har det varit grått och nu har det börjat snöa.
 
Jag var i skolan på förmiddagen och redovisade min konstnärsuppgift, samt såg en film. Efter stt vi hade ätit lunch sen gick jag en snabb vända på en marknad i stan och kollade efter hallon-laktrisremar. Dock sparade jag pengar då jag inte hittade en enda sådan. Resten av eftermiddagen har jag sen suttit och försökt rita tack vare lite inspiration från Lovisa. Dock gick det bra i början, men nu efter två timmar har jag tappat tålamodet. Haha
 
//Elaine

Kommentarer
Postat av: julia

Galet fin bild!

2013-02-04 @ 21:16:14
URL: http://byjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0