Idag har jag varit in skolan och börja gjort en mood board till uppgiften med Salvador Dali. Sen bokade jag en tid med syven, samt såg fortsättningen på en dokumentär om konsumtion. Jag blev riktigt deprimerad som vanligt när man ser sånt där. Nu vill jag inte handla något alls nu. Fast det är ju så fint och roligt med kläder och smycken (ja lite dubbelmoral, jag vet)! Men gud vad vi i-länder förstör jorden. Det är hemskt att det har gått så långt och bara fortsätter!

Jag hade tänkt att jag skulle träna skivstång idag men jag känner mig inte riktigt på topp. Känner hellre för att krypa ner under täcket och se på när Maria Montazami och Mindy besöker Sverige.. Vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0