Idag är jag ledig men jag gick ändå upp tidigt och hittade då de här fatet med små hjärtan på köksbordet. Det var från mamma till mig, pappa och Robin men nu har jag råkat ätit massor så resten måste jag sprara till dem. Tack världens bästa mamma! 
 
Men ja, eftersom det är alla hjärtans dag vill jag också skicka iväg ett litet hjärta till alla mina kompisar och bloggläsare. Sen ska jag träffa Niclas ikväll också. Men hur som helst ska jag först försöka utnyttja dagen med att göra yttlgiare några test och fundera på om jag ska göra högskoleprovet. Sen får jag för sjutton bestämma mig! Jag ska också försöka göra klart några små skoluppgifter samt kanske gå ut och ta lite luft.
 
Ha en bra alla hjärtans dag allihop!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: aschmanda

Ha en underbar alla hjärtans dag :)

2013-02-14 @ 12:07:39
URL: http://aschmandas.devote.se/
Postat av: sannas rum

Yummy vad gott :)

2013-02-14 @ 12:20:52
URL: http://sannasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0