Precis som jag skrev igår har jag lite svårt för att förknippa musik med minnen. Minnena har jag istället i form av kort eller roliga saker som jag kommer ihåg. Musik lyssnar jag mer på när jag är påväg någonstans eller tränar. Men den här låten är ett untantag. Den påminner mig om när jag var med fritids ute på en ö och påvägen hem sjöng vi på den här i bilden. Dock gjorde vi om texten lite och ändrade "havet" till den ö som vi hade varit på. Men visst är låten fin och när man hör den längtar man verkligen till sommaren? 
 
Har ni många låtar som påminner er om någonstans?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: ★ ADARAS - WHERE BLOG MEETS MAGAZINE!

sv: hihi förstår det! :D Jag med, är så himla snyggt med kaviarmanikyr ju!

2013-02-22 @ 17:19:48
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0