Jag fick en inbjudan till members utav Fatma, där man kan få fina erbjudanden och rabatter på kläder och skor. Det är som rea fast bättre, då kläderna är väldigt snygga och moderna. Det kan bli farligt det här känner jag! haha. Direkt när jag loggade in hittade jag de här fina klänningarna från Elise Ryan för 50 % rabatt. Det innebär att den första kostade 249 kr (ord 499) och den andra 179 kr (ord.359). Den första tycker jag var riktigt söt och unik!
 
Men nu ska jag dock ta och lugna mig för min garderob svämmar över, jag går nästan aldrig på fest eller ut på någon klubb/krog, jag måste vara snäll mot min plånnbok och dessutom miljön. Efter att ha sett den där dokumentärern, om hur vi förstör jorden och att det kommer leda till ett tredje världskrig, iförrgår skämms jag lite varje gång jag blir sugen på att handla...
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Matilda Wikblom

Gillar ryggen på den andra klänningen:)

2013-02-07 @ 12:48:31
URL: http://fashionsafari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0