299 kr hos Cubus
 
Den här tröjan såg jag på Cubus hemsida förrut och funderade på att välja den som det tredje plagget i en "Ta-tre-för-två"-rabatt som jag hade när jag ändå var säker på att jag skulle köpa andra plagg därifrån. Dock blev det inte för jag tror inte att den hade blivit tillräckligt använd. Men jag älskar ändå färgen (trots att den var lite finare på nätet - de översta bilderna) och flätan på mitten. Så för den som är ute efter en färggrann, stickad tröja kan jag tipsa om den här.
 
Vad tycker ni om färgglada plagg? Jag älskar det verkligen. Även om jag också gillar svart och vitt så matchar jag det gärna med färg!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Lotta

Sv: Jaa men visst är det de!! Jag bara älskar dom där ljusa pastellfärgerna nu till våren :) och du med förstår jag! Snygg tröja :))

2013-02-25 @ 15:00:45
URL: http://olesenstjej.blogg.se
Postat av: Clara Ringqvist

Härlig vårfärg!

2013-02-25 @ 21:43:45
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0