Jag tänkte att jag skulle bli lite bättre på att blogg om musik och tänkte därför gå igenom den här roliga listan som jag hittade på en annan blogg. Jag fick dock ta bort en dag där man skulle visa en låt som man kan spela på ett instrument. Men jag är ju inte musikalisk, även om det skulle vara kul. Dock har jag typ (observera typ) kunnat spela Nu grönskar det på gitarr en gång i tiden. Niclas hjälpte mig då när jag var stressad och försökte lära mig men då var vi inte tillsammans. Men om jag kunde spela skulle jag lätt ha en gitarr som gitarren över - såå häftig!
 
Här under ser ni i alla fall listan ut och ni kan förvänta er lite franskt, väldigt sött och tjejigt - precis som mig! Jag börjar med den första, min favoritlåt så fort jag har tid.
 

Dag 1 - Din favoritlåt

Dag 2 - En låt du ogillar

Dag 3 - En låt som gör dig glad

Dag 4 - En låt som påminner dig om någon

Dag 5 - En låt som påminner dig om någonstans

Dag 6 - En låt som påminner dig om ett speciellt tillfälle

Dag 7 - En låt som du kan helt utantill

Dag 8 - En låt som du kan somna till

Dag 9 - En låt som får dig att somna

Dag 10 - En låt från ett band/artist du gillar

Dag 11 - En låt från ett band/artist som du inte gillar

Dag 12 - En låt du gillar fast du tycker att du inte borde det

Dag 13 - En låt som ingen tror att du gillar

Dag 14 - En låt som ger dig inspiration

Dag 15 - En låt som du brukade gilla men som du nu hatar

Dag 16 - En låt som du ofta hör på radion

Dag 17 - En låt som du önskar spelades oftare på radion

Dag 18 - En låt från ditt favoritalbum

Dag 19 - En låt du lyssnar på när du är glad

Dag 20 - En låt du lyssnar på när du är ledsen

Dag 21 - En bra låt

Dag 22 - En låt som får dig att skratta

Dag 23 - En låt du önskar att du kunde spela på ett instrument

Dag 24 - En låt från din barndom

Dag 25 - Din favoritlåt för ett år sedan

 

// Elaine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0