Idag har jag varit hos farmor sedan kl 10. Jag kollade på hennes symaskin och testade sömmar tillsammans med henne eftersom jag ska sy min projektklänning där. Sen var vi ut en sväng också. Så det blev en dag med farmor alltså. Men nu har jag ätit lasagne till middag (är fullproppad) och resten av kvällen ska spenderas hos Linnea med Isabelle och henne, framför melodifestivalen. Det känns inte som att det är några roliga bidrag ikväll men det är ju ändå en tradition att titta. Sen kanske man blir förvånad och överraskad också!
 
Någon mer som ska se melodifestivalen?
Ha en mysig lördagskväll allihop!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Emilia

Det låter som en jättemysig dag :)

2013-02-02 @ 19:19:40
URL: http://emiliaas.webblogg.se
Postat av: Carina

Yohio=YES!

2013-02-02 @ 21:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0