Jag visade ju bilderna från mitt lägenhetsbygge i SketchUp men jag kände ändå att jag kan visa hur presentationen ser ut också. Det ni ser är alltså sidorna ur en bok,Den är gjord i indesign och som ni ser har jag också lagt till färgprover på några sidor
 
Att montera (lägga alla bilder och text på plats) tar väldigt lång tid. Det ser ut att vara gjort på några timmar men jag har minsann lärt mig att allt desigarbete tar tid. Det här tog ca 3 månader, med en lektion på två timmar varje vecka, att få ihop det här till en bok.Om jag inte har räknat helt fel men då tillkommer det såklart lite prat, genom läsning och ändring av texter, utskrivning, utskrivning igen och annat.
 
Någon mer som byggt något i SketcUp?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: △ ida.

åh vad snyggt! :D har aldrig byggt något i SketcUp, men älskar att bygga och inreda i the sims hahaha! ;)
sv; tack så mycket! :'D

2013-02-06 @ 17:48:26
URL: http://prinsesc.blogg.se
Postat av: Moa!:)

Sv : aww.. Tack det va min syrra som fotade den :)

2013-02-06 @ 19:57:37
URL: http://mooaaaaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0