En några veckor gammal bild från en söndagspromenad.
 
Phuu..Jag har suttit och försökt gjorde en gammal del av högskoleprovet hela kvällen - det som bara skulle ta 24 minuter. haha. Därför känner jag mig fortfarande osäker på om det är värt att göra det eller inte och jag blir ännu mer stressad över att jag måste anmäla mig innan fredag om jag ska göra det. Men jag har faktiskt inte räknat matte på två år och jag tyckte inte om matte då för två år sedan, men ändå fick jag hälften rätt på en mattdel. Jag ger mig själv alltså en liten klapp på axeln i alla fall.
 
Men jag skulle verkligen uppskatta tips och råd nu (säger jag återigen). Jag tror att mitt meritvärde ligger snäppet över genomsnittet på en kurs som jag vill söka till hösten (peppar peppar) så jag kan ju klara mig utan provet men det kanske är dumt att inte försöka?
 
Aja, nu ska jag ta det lungt framför tv:n med grönsaker och dipp som jag köpte med mig hem när jag kom från skolan.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Pouline Gernes

sv: tack! xx

2013-02-13 @ 23:03:14
URL: http://poulines.blogg.se/
Postat av: aschmanda

härlig och fin blogg :D

2013-02-14 @ 00:04:53
URL: http://aschmandas.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0