Vi kom hem med tre påsar från samma affär, en är min som ni ser på bilden över.
 
Idag har jag varit på en lyckad och trevlig shoppingrunda med min kompis Isabelle! Sedan var jag och lämnade in två CV:n också. Jag gick upp tidigt imorse för att skiva ut och dona med dem. 
 
Dock har jag lite ångest över mina köp eftersom jag ville ha fem tröjor/toppar men valde ut tre. Annars hade jag gjort av med strax över 1000-lappen fast att jag hade rabatter på varje köp... Nu känner jag dock att jag verkligen ville ha de andra två också, speciellt en av dem. Åh det är inte lätt när man verkligen älska kläder men inte har råd eller plats för allt. Jag måste nog rensa gardroben igen. Det skulle vara skönt att få lite sålt men jag tror inte det jag vill sälja är i något bra skick för det.
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0