Jag vaknade halv 11 idag. Egentligen hade jag kunnat gått upp tidigare med det var så skönt att sova. Men egentligen tycker jag inte om att sova till längre än tio. Hur som helst så har jag ätit macka med paprika och druckit te till frukost. Nu ska jag istället ta en dusch och städa upp på rummet innan Niclas kommer hit.

Förresten såg jag en svart skinnjacka på en blogg och blev plötsligt sugen på en svart skinnjacka. Jag har aldrig haft en svart skinnjack och jag börjar gilla svart mer och mer nu. Dock helst i kombination med färg! :)

Den här är från Cubus. Men jag har ju redan så många jackor; en brun skinnjacka, en röd kappa, en jeansjacka, en blå och tunn jacka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0