Vilket snöväder det blev idag! Jag var iväg till farmor för att sy men innan jag hann komma till henne var jag helt blöt i håret och svart under ögonen pågrund av de stora snöflingorna som for mot mig i motvinden. Tur att pappa och jag kunde hämta upp Niclas med bilen när han hade sluta så han inte behövde gå och kämpa en bra bit för att ta sig till bussen och sen hem. Det tackar jag också pappa för förresten.
 
Men som sagt har jag hållt mitt löfte för dagen om att sy. Jag startade klockan elva och inte förrens vid halv sex slutade jag upp med det för dagen och då hade jag klippt ut mönstret, sicksackat alla kanter, samt tråklat. Det tar tid i fall allt ska bli rätt må ni tro, fast att jag har ett lätt mönster och får lite hjälp. Nästa sypass hoppas jag i alla fall att jag har själva klänningen klar och då ska den deckoreras.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Fatma

Svar: Du trycker på länken till members-sidan som finns i inbjudan :)

2013-02-06 @ 20:32:12
URL: http://fatmas.se
Postat av: Pouline

sv: tack så mycket! xx

2013-02-06 @ 20:56:56
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0