Idag blev det inte mycket skoljobb gjort i skolan. Dock satt jag och lyssnade på en som gick ut min linje för några år sedan. Han bodde nu i Melbourn sen ett år och studerade textildesign där. Det var riktigt roligt att höra om livet utomland, kängurur i Australien och hur det var att studera design efter gymnasiet. Något som jag dels funderar på.

Efter var jag sen ner på stan och köpte löpartightsen som jag provade igår. Jag bestämde mig för att välja de här från Gina istället för att vela hela tiden. Efter mötte jag upp mamma och pappa för yttligare sportshopping till dem på XXL. Nu vankas det fisk till middag och sen ikväll ska jag se det nya svenska svaret på Afv på tv. Upp till bevis!


Löpartights - 249 kr, Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Elin

sv: haha ja man kan inte leva utan nudlar ;)
hoppas du får en fin kväll!

2013-01-10 @ 19:02:20
URL: http://bbaraaelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0