Jag gar lite svårt att lämna 2012 bakom mig utan att göra massa resumér märker jag. Jag kom till exempel på att jag ville göra den här resumén, en resumé av de fem bästa köp som jag gjorde 2012.
 
1 Först ser ni mina jeans från lee som jag fyndade på rean för 500 kr i sommras.
2 Sen Victoria Secret parfymen som Niclas köpte i London. Jag älskar den!
3 Mina snygga skor från Scorett
4 Min beiga tröja som jag först faktiskt tänkte skicka tillbaka. Är så glad att jag inte gjorde det!
5 Mina impulsköpta blommiga klänning. Hade lite ångest när jag hade köpt den men trivs verkligen så bra i den!
 

 
Sen märkte jag att jag har massa fler köp som jag skulle vilja ha med här. Te.x min vita tröja med paljettkrage som jag fick för halva priset hos h&m, min jeansjacka, min militärgröna skjorta, den pastellgröna blusen som jag fyndade hos H&M för 50 kr (!), min svarta tighta klänning och inte minst min svarta pennkjol som verkligen blev använd i höstas och nu med! 
 
Ja jag tycker 2012 var ett bra shoppingår faktiskt. Det enda köp som verkligen inte var bra var den blåmönstrade skjortan från Wero moda som gick sönder efter en gång..
 
Vilka är era bästa köp?

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Tack så jättemycket! Vilket härligt inlägg!

2013-01-03 @ 20:09:57
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Pouline

sv: tack!! :) x

2013-01-03 @ 20:15:09
URL: http://poulines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0