Härligt trött kom jag för ett tag sedan hem från ett jumpass. Då tog jag en dusch och nu väntar jag bara på att Top model och Project Runway ska börja. Nashville missade jag ju nu dock. Men jag får se det sen. Igår såg jag andra avsnittet med Niclas. Han tyckte det var okej. Jag tror det var för att det var en och en annan gitarr inblandad ;) haha

Annars så har jag tränat ännu mer idag då jag hade idrott i skolan med både basket, fotboll och handboll. Jag föredrog handboll. Sen när jag kom hem skissade jag lite på en designuppgift eftersom jag måste visa några skisser för min lärare på torsdag. Det gäller att hålla deadline och komma på och utveckla idéer hela tiden! Eller ja, för min del i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Kajsalisa

sv: Tack så mycket! Allt bra? :)

2013-01-28 @ 21:22:06
URL: http://villbaraleva.blogg.se/
Postat av: Elin Jonsson

Sv; Eller hur! :)

2013-01-28 @ 23:09:36
URL: http://elinviktoria.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0