Nu på lovet har jag suttit och kikat runt lite på studentklänningar. Först tyckte jag inte att de fanns något fint än men det handlar nog egentligen om att jag bara är lite kräsen. Fast jag vet inte riktigt vad jag vill och vill se vad som kommer in i vår. Men jag är inne på att den ska vara ganska enkel, utställd och ha axelremar eller liknande.
 
De här från Victoria secret tycker jag känns som den modell som jag letar efter men det kanske gärna får vara något lite kul på den också. Jag har sett en annan fin modell som jag dras till hela tiden men ja jag vet inte. Jag vill inte säga för mycket än heller. Men ja något i den här stilen. Förövrigt så hittade jag de här på Victoria Secret's rea. Det var svårt att låta bli att tyrcka på beställ men tullen skulle bli så dyr och tänk om den/dem inte passar sen...
 
Någon som har köpt studentklänning redan nu?
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0