Jag är en av dem som tycker att Céline Dion gör otroligt vacker musik. Dessutom har hon ju en otroligt vacker röst också. När jag sitter på bussen lyssnar jag mer än gärna på dessa fyra låtar som är mina favoriter utav alla låtar jag någonsin hört. 
 
Den första och andra låten är så härliga låtar med lite upptempo i dem. Jag älskar introt, mellanspel, gitarrdelarna och texterna. Sen är My heart vill go on en låt som får mig att fälla en tår bara jag hör att det är den. Den får mig att tänka på Titanic och den hela den verkliga historien. Den sista låten upptäckte jag förrut när jag skulle öva på att lyssna på franska. Den är också så himla fin. Ofta tycker jag att långsamma ballader är tråkiga. Men inte dessa, inte för fem öre!
 
Någon mer än jag som gillar Céline Dion? 
Sen måste jag säga att jag älskar namnet Céline också!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Juliaa

Ja, as glad :)

2013-01-26 @ 20:02:54
URL: http://juliaaasjoholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0