För att det inte ska bli en chock att gå upp tidigt nu igen försökte jag gå och lägga mig tidigt igår och gå upp tididigt idag. Men även om jag kämpade mig upp till halv 9 (jag kunde inte bättre) så var jag riktigt trött ändå. Hur ska det här gå?

Men klockan är i alla fall halv 11 och jag har ätit frukost, duschat och väntat på posten (som tack och lov var snäll och tog med ett paket). Nu ska jag bara fortsätta vänta på Niclas.

På tal om Niclas och att sova. Bilden tog jag när han somnade efter frukosten i söndags. Är han inte söt?!


Kommentarer
Postat av: LindaViola - mamma till två!

sv; ja, det skall verkligen bli jätte härligt!

2013-01-08 @ 13:01:06
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0