Klänning - Primark, London / Bälte - Paris, fått av Carina / Örhängen - Ur&penn / Hårklämma - H&M /Nagellack - Gina Tricot 
 
Jag valde att ha klänningen som Niclas köpte i London till mig på mig igår, dagen till ära. Det kändes lite väl uppklätt men den ska ju användas och det är ju roligast att använda den när man träffar Niclas och sen kunde jag visa hans familj också. Sen är det ju bara nyår en gång om året.
 
Hur som helst så älskar jag den och jag är så himla glad att den passar! Dock bytte jag ut det guldiga bältet mot ett annat bälte som jag har fått av Carina. Hon köpte det i Paris för länge sen om jag minns rätt. Var det i Bon marché? (Galeries Lafayette var det). Tycker att det är snyggt och speciellt snyggt var det till klänningen. Så det var minst sagt en "internationell" outfit. Jag funderade också på att ta örhängena som Niclas köpte i Danmark men det blev ett par andra istället och en nypa i håret.Naglarna, de var glittriga.
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Ha! Mitt gamla resårbälte, tror det kom från Galeries Lafayette och året vara 1975 (stenåldern alltså). Klänningens modell passar dig urfint, snyggt med en kort utställd kjol på dig.

2013-01-02 @ 15:02:16
Postat av: ALMA

jättefint!
sv: åh tack! :)

2013-01-02 @ 17:50:10
URL: http://almawiola.blogspot.com
Postat av: donnasandra

Jättefint!!!

2013-01-03 @ 16:58:30
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0