Jag brukar inte köra på det där med nyårslöften men eftersom jag är en planeringsperson gillar jag ändå att skriva ner allt som sika göras istället för att ha allt i huvudet. Då blir jag lite knasig. Därför täntke jag lista allt som jag planerar eller tror kommer hända i år. Vi får se i slutet på året hur allt blev men detta kommer bloggen delvis handla om:
 
  •  Jag ska ta studenten i Juni och där med inhandla studentklänning och skor innan. Sen blir det väl en och en anna studentskiva. 
  • Jag ska fortsätta med träningen och träna 3-4 gånger i veckan i vår.
  • Jag kanske ska praktisera någonstans en dag i veckan, i några veckor.
  • Jag ska förhoppningsvis sy en fin klänning.
  • Jag ska fylla 19 år.
  • Jag ska höja kvalitén på bloggen.
  • Jag ska antingen fortsätta plugga eller jobba i höst..
 
Resten återstår att se!
 
Hur ser era planer för 2013 ut?
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: - behuy -

sv:
Tack så mycket :) hoppas du får en bra dag!

2013-01-02 @ 12:05:38
URL: http://behuy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0