Idag har jag fått min studentmössa, skissat, försökt göra lite små uppgifter och snart ska jag iväg på ett träningspass. Jag är inte så sugen på att träna nu men jag fick göra som igår och bita ihop.
 
Sen innan jag åkte hem var jag in på myrorna och provade tröjan som jag såg igår igen. Jag tänkte se hur det såg ut med min kjol till för det skulle ju dölja fläcken nedtill. Jag bestämde mig dock att det är ett onödigt köp då den mest bara går att använda så här men jag har lite svårt att stå emot... 45 kr för en jättesnygg tröja med en fläck som knappt syns när man inte har den på sig men som syns sen... Men jag får försöka att bita ihop i några dagar antar jag...
 
 
Eller? Visst är det bäst ändå? 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Julia

super fin outfit , du passar verkligen i den:D
sv: tack , det blev en snelugg som jag också kan använda som mittbena ^^

2013-01-31 @ 20:42:23
URL: http://typliia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0