Ikväll har jag haft en liten spakväll. Jag tog ett varmt med det här badsaltet i och använde sen bodyskrubben. Båda luktar otroligt gott! Badsaltet som har en doft av passionsfrukt doftar som man kan ana lite tropiskt men det finns ändå något sött där. Samma gäller den andra som har en lite mer blommig doft. Sen testade jag också en ansiktsmask/skrubb som doftade annanas på nyårsafton. Det var "2 i 1". Det tycker jag om! Jag köpte den i alla fall för 10 kr av ett företag på Attitude-mässan och det andra kostade ca 20-30 kr st på Rusta. 
 
Nu har jag också ätit appelsin. Det är typ första frukten på två veckor. Jag måste verkligen försöka komma tillbaka till träning och fruktätande igen nu.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh, det är så härligt med hemma-spa. Brukar försöka ta mig tiden till det minst en gång i veckan, man mår ju så gott efteråt..(under tiden också så klart!)
Sådant behövs!! Ha en fortsatt trevlig kväll!:)

2013-01-02 @ 22:09:53
URL: http://ellenslivsstil.devote.se
Postat av: Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.

Hoppas du hade en fin kväll!

2013-01-03 @ 07:00:14
URL: http://mongooos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0