Ikväll är det dags för första vanliga träningen för i vår. Det ska bli roligt! Men jag ska börja träna lite tidigare ändå för att jag har idrott på schemat den här eftermiddagen. Även där tror jag att det kommer bli roligt. Jag hoppas faktiskt på innebandy. Fotboll som jag testade i fyran var inte alls någonting för mig, inte lagsporter över huvudtaget. Men spelar man bandy eller leker någon rolig lek på idrotten, inte så seriöst, så tycker jag att det är kul.
 
Här över ser ni en översikt på min sammling av träningsklädet. Ett par långa löpartights från Gina Tricot har fått kommit in i sammlingen tillsammans med lite färgklickar från SOC (Satdium) som förövrigt mycket annat också kommer ifrån. Den svarta träningstoppen är dock från H&M (mycket bra!), löparskorna från Nike och gåskorna (easytone) från Reebook. Vindjackan har faktiskt inte kommit till använding än konstigt nog.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Jane

det är läckert med färgglada träningskläder...
Kramar i massor / Jane

2013-01-14 @ 14:59:12
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Christine

Snygga träningskläder! älskar träningskläder! :)

2013-01-14 @ 22:06:06
URL: http://vionno.com/christine/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0