Hej! Vilken träningsdag det här blev! Först blev det innebandy på idrotten. Jag var ganska slut efter det. Sen kom jag för ett tag sedan hem från ett medelpass. Jag var helt slut efter det! Efttersom det är ett nytt år var det ett nytt, supertoligt pass med massa bra musik. Jag ser fram emot måndagskvällar i år igen alltså!

Nu sitter jag framför en ny säsong av Project Runway och äter grönsaker med dipp (jag får dock vara försiktig så jag inte får magkatarr som förra året igen när jag åt en paprika varje kväll x). Det är så härligt att Project Runway är tillbaka. Det är redan tionde säsongen!


Kommentarer
Postat av: Siri

svar: ihih taaack så mycket!! fin blogg xx

2013-01-14 @ 22:35:33
URL: http://www.elizabethh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0