Idag har jag och mamma varit och hälsat på mormor och morfar. Sen blev det också en snabb tur till IKEA, Rusta, Media markt och Elgiganten. Vi är både lite inne på att köpa nya mobiler. Jag känner dock att det är svårt att släppa min gamla och ärligt talat tycker jag att det är på tok för dyrt. Som ni ser blev det i alla fall en mjukglass också. Jag ångrar att jag inte valde laktrissteössel som mamma. Jag väljer alltid det men ville variera mig lite. 
 
Nu ska jag iväg på träning. Jag har längtat efter det eftersom jag jobbat så mycket nu. Det känns bra att man längtat i alla fall! :) Jag var förresten och simmade 750 meter i morgonsolen imorse också. Det var härligt, känns bra att man blir brun av det också ;)
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0