Jag har kommit på att jag gärna skulle vilja gå på Selena Gomez konsert, när hon kommer till Sverige i slutet på augusti. Jag har alltid tyckt om hennes musik och jag tycker att hon verkar så jordnära trots hennes framgång. Samma tycker jag om Hilary Duff.  Om Hilary kom till Sverige skulle jag utan tvekan åka då hon var min stora idol när jag var yngre precis som jag också gillat Selena. Nu har hennes musik utvecklats lite men det är bara bra.
 
Hur som helst är det svårt att hitta någon som skulle vilja följa med mig. En biljett kostar 400 kr (sen resa på det), så den som följer med ska ju själv vilja gå. Sådana här gånger är det otur att man inte har samma musiksmak som sina kompisar. Haha
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0