Vad jag har sovit ut nu! Jag somnade redan straxt efter tio igårkväll och sov hela natten tills halv åtta. Dock somnade jag sen om till nio. Nu på morgonen har jag ätit varma mackor samt yoghurt och jordgubbar till frukost.
 
Jag antar att jag var lite trött sen midsommarafton ändå. Jag jobbade ju på dagen och sen på kvällen kom Niclas, Isabelle och Markus över och hade lite firande. Vädret blev dock mer mulet och blåsigt då så vi satt faktiskt inne och kollade halvt på tv, åt massa chps och fika, samt spelade spel. Så det blev inte riktigt som ett midsommarfirande ändå men det var lika trevligt för det.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Dana

Gott!!

2013-06-24 @ 16:21:48
URL: http://danaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0