Det där med att jag skulle plugga imorse hände aldrig och därför är jag irriterad på mig själv då jag hade tänkt att plugga nu ikväll istället men än så länge har inte det heller blivit av. Jag får helt enkelt gå upp kl 7 imorgon antar jag. Därför är det väl bäst att jag går och lägger mig snart? haha
 
Hur som helst var Niclas här på dagen så då ville jag inte heller sitta med näsan i religonsboken,ipaden eller skrivboken. Vi var ut på en promenad i alla fall. Det var inte lika kallt som tidigare i veckan, vilket kändes bra. Nu har han gått vidare till Markus och jag har sett på "Är du smartare än en femteklassare". Mina lördagskvällar är lugna dem.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: isabella Isaksson

Allt bra idag? <3

2013-03-23 @ 22:53:11
URL: http://onename.Blogg.se
Postat av: Isabelle

Så typiskt att man alltid skjuter upp pluggat, gör jag också. ALLTID...

Ha en bra dag! Kram

2013-03-24 @ 09:45:02
URL: http://isabellesdrommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0