Jag kan konstigt nog inte komma på en låt som jag tycker om men absolut inte borde tycka om. Det står still i huvudet. Det närmsta jag kommer är den här låten. Jag tycker att den är riktigt bra men jag tycker inte att jag inte borde tycka om den nu. Men jag väljer den ändå för att jag tror att jag belv lite förvånad över att jag gillade den när den var ny. Jag är liksom inte den som lyssnar på rock och killband, även om jag tycker vissa låtar är bra. Den där hesa rösten blir lite för mycket för mig egentligen. Eller så passar den här låten perfekt in på titeln ändå?
 
Det jag gillar med denna är gitarren framför allt. Faktiskt så älskar jag den här låten!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

tack tjejen. åh älskar nickelback

2013-03-01 @ 11:45:28
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Josefine Anerland

Åh Nickelback <3

2013-03-01 @ 17:12:51
URL: http://josefineanerland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0