Ja då har det blivit dags för ännu en melodifestival. Jag tror att jag tycker om Yohios låt bäst. Men Robin och David Lindgren är egentligen också bra. Sean Banan är ju lite väl mycket men bara för att reta upp alla lite tycker jag om när hans knäppa låtar kommer. Men jag tror att jag hejar på Yohio ändå. Den låten är bäst!
 
jag hade tänkt att se finalen med Niclas och tidigare i veckan hade vi (Linnea, Isabelle, Markus, NIclas och jag) planerat att se det tillsammans. Men det blev ändrade planer. Niclas kanske har en förkylning. Inte för att jag är rädd för det men jag har massa saker att göra nu och det vore lite onödigt att hämta den. Haha. Men vi får se hur det blir imorgon,
 
Vem hejar ni på?
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Carina

1) YOHIO
2) Robin S, David L, Louise H
Men oj vad glad Robin blev, bra låt och väl unt.
Hoppas vi får se mer av Yohio en annan gång.

2013-03-09 @ 22:25:19
Postat av: Carina

Nu ska jag sätta mig med ett glas vin och lyssna på my number one, David Bowie, första CD:n på 10 år.
4 eller 5 ggr har jag sett honom i Sverige, oslagbar...

2013-03-09 @ 22:30:02
Postat av: Mia Forsberg

ja shopping är det bästa som finns :D

2013-03-10 @ 09:44:55
URL: http://miizing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0