Oups klockan är snart åtta och jag har inte börjat plugga än.. Var tar tiden vägen? Det är inget jättestort som jag behöver plugga men jag har ett litet läxförhör imorgon och sen ska jag börja på en hemskrivning i religion på dagen och sen fortsätta hemma på kvällen. Jag vill gärna vara lite förberedd inför det för jag kan ha lite svårt att komma igång med det ändå.
 
Annars så orkade jag iväg till praktiken ändå trots en förkyld näsa och ett kallt och snöigt väder. Dock var det inte mycket kunder och hela dagen rullade jag nyinkommna tyger. Bl.a hade det kommit tyger från missoni. Sen  blev jag lite förtjust i en vit haut-couture-spets från la France. Den kostade bara ca 2000 kr metern..
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R ♥

Mm den luktar så himla gott!

2013-03-20 @ 21:13:43
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se
Postat av: liborius

åh jag borde verkligen plugga...har tenta nästa vecka!

2013-03-20 @ 21:33:44
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0