Jag hittade den här intervjun med de franska sångerskorna Alizée och Tal. Alizée är ju en av mina favoriter inom musiken men inom den franska är också Tal en favorit. I den här intervjun listar de sina favoritlåtar och går igenom sina hits. Ttieln betyder också " All musik som vi (man) älskar"
 
Jag hittade klippet av en slump för ett tag sedan. Ibland är det så mysigt att bara sitta och kolla på franska klipp och försöka förstå vad de pratar om. Det känns bra när man hänger med lite i alla fall.
 
För franskafantasten som mig kan det vara roligt att kolla på klippet. Det är inte så djupt utan bara glatt och roligt.
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nu finns vinnaren av "veckans blogg + ny omgång" uppe på bloggen!

2013-03-17 @ 17:25:46
URL: http://amandakarolinaerika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0